Кошик
279 відгуків
+380 (50) 648-84-11
Інтернет магазин моделей дитячих залізниць - MelnykModels.com.ua
Кошик

Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0

4 000 

  • В наявності 4 од.
  • Код: 87009
Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0
Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0В наявності 4 од.
4 000 
+380 (50) 648-84-11
Рабочий
+380 (50) 648-84-11
Рабочий
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0

Ласкаво просимо друзі!
Готові запропонувати новинку в вітчизняній залізничній тематиці.
маневровий локомотив не замінна модель для поповнення колекції або доповнення до макету!

Повний набір, щоб зібрати стендову модель, комплект фототравлення.

На основному фото модель у зібраному та пофарбованому вигляді одним із покупцем, за що йому спасибі!
 

 

Коротка історія про прототип і модифікації

Тепловоз маневровий призначений для роботи на під'їзних залізничних коліях промислових підприємств і будівель, а також для виконання маневрової роботи. 

Народження локомотива почалося на Муромському заводі ним. Ф. Е. Дзержевого в 1960 р. прототип тепловозу створений на базі тепловозаТГМ1. У нового тепловоза збережені кузов капотного типу, листова рама, колеса діаметром 1050 мм, а шатунний привод від відбійного вала розташований між колісними парами.
На тепловозі встановлений дванадцятициліндровий чотиритактний V-подібний дизель 1Д12Н-500 з газотурбіновим наддувом; дизель має такі ж розміри циліндрів і хід поршня, як і на тепловозі ТГМ21, але його потужність за швидкості обертання вала 1500 об/хв становить 500 л. с. 
Тепловоз у службовому стані важить без баласта 39 тс, з балоном — 44 тс.
Кузов тепловозу зроблений у формі двох капотів і розміщений між ними кабіною машиніста. Рама тепловозу виготовлена зі сталевих листів завтовшки 25 мм, листи зв'язані кінцевими стяжними ящиками та поперечними кріпленнями. Рама спирається через десятилистові ресори; ресорне підвішування індивідуальне. Колісні пари бандажного типу з противагою та пальцями для спарників. Діаметр нових коліс — 1050 мм. Відбійний вал, на відміну від тепловозів ТГМ1, розташований між першою й другою колісними парами. Гальмування одностороннє, є тільки один гальмівний циліндр. Довжина тепловозу за осями автозчепок 8920 мм, загальна колісна база 3600 мм.

У процесі випуску тепловозів вводилися окремі зміни вузлів. Починаючи з 1969 р. кілька змінений тракт випускних газів і у зв'язку з цим знятий кожух глушника з верхньої частини переднього капота. Деякий час на тепловози ставили дев'ятилистові ресори, а потім 1970 р. знову повернулися до десятилистових. З 1972 р. на тепловозах почали ставити двоциліндрові компресори ПК-17М. З тепловозу No170 пари зубчастих коліс 45:67 з модулем 6 замінена на пару коліс 39:57 з модулем 7 мм; з тепловозу No215 колеса підвищувального редуктора з передавальним співвідношенням 72:52 замінені парою 70:54.

Гідродинамічне передавання з автоматичним перемиканням щаблів дає змогу під час трощення з місця реалізувати велику силу тяги та допускає тривалу роботу за малих швидкостей, що особливо важливо для маневрових і промислових тепловозів.

Кабіна машиніста обладнана двома пультами керування й має гарну звукову ізоляцію.

 

Модифікації
ТГМ23А
Істотні відмінності від серійних тепловозів мали виготовлені заводом 1969 р. два досвідчених тепловози, позначені ТГМ23А-001 і ТГМ23А-002. На цих тепловозах були встановлені модернізовані дизелі 1Д12Н-500М, що мають, порівнюючи з дизелем 1Д12Н-500, вищий тиск наддуву та низку змін у конструкції. У гідропередаванні були застосовані два гідроапарати замість трьох, були використані реверс-режимні механізми нової конструкції. Ще по одному тепловозі серії ТГМ23А  Їм також приділили порядкові номери 001 і 002, але вони мали принциповість від тепловозів споруди 1969 р.: дизельність 400 к. с., іншу гідропередачу, змінену конструкцію кузова з буферними ліхтарями, вмонтованими в торцеві частини капотів, повністю перекомпоновану конструкцію холодильника з бічним розміщенням радіаторів охолодження та жалюзі.

ТГМ23Б
Відрізнявся менш потужним дизелем без наддуву  м'якшим ресорним підвішуванням і низкою змін у системі охолодження. Гідропередавання залишилося пренє, яке використовується на ТГМ23. Вже під час випуску ТГМ23Б була змінена конструкція рами.

Теплози серії ТГМ23Б випускалися з 1973 до 1985 року, всього було випущено приблизно 3400 екземплярів

ТГМ23БЕ
Експортений варіант тепловозу. Відомо про дві такі машини (номери 009 і 010), поставлені в Німеччині (Вустермарк), де вони були позначені як TGM23B

ТГМ23В
Від початкової серії ці тепловози відрізняли дизель, генератор і акумуляторну батарею. Тепловози серії ТГМ23В будувалися з 1982 до 1991 року включно. 1985 року був випущений досвідчений варіант тепловозу ТГМ23В із гідропередаванням, що має два гідротрансформатори із загальним турбінним валом. Усього було виготовлено 2667 екземплярів

ТГМ23Д
Подальший розвиток ТГМ23В, випуск якого припинив у червні 1991 року. На тепловозі застосована гідродинамічна передача з автоматичним перемиканням щаблів дає змогу під час трощення з місця реалізувати велику силу тяги та робить можливою тривалішу роботу на малих швидкостях, що особливо важливо для маневрових і промислових тепловозів. Кабіна машиніста обладнана двома пультами керування й має гарну звукову ізоляцію. З початку випуску тепловоз мав службову вагу, таку ж як і в його попередника ТГМ23В — 48 тонн, але з No 212 на тепловозі застосували службову вагу, як у ТГМ23Б — 44 тонни, це позначалося на серії, насамперед на тепловозі стали писати вже не ТГМ23Д48, , ТГМ23Д44. Саме з такою вагою тепловоз виробляється малими партіями й донині, у лютому 2014 року тепловоз із No 0523 відправлений у Казахстан

ТГМ23Дг
Різновид ТГМ23Д із двигуном КамАЗ-820.63-320, призначеним для газового палива (норма ЄВРО-4). Запас газу на тепловозі зберігається в спеціальному газобалоновому обладнанні. Заявлені витрати на паливо на 30% нижчі, порівнюючи з дизельним; розрахункове зниження викиду шкідливих речовин в атмосферу 2...2,5 раза

 

 

 

Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
ТипЗалізниця
Вікова групаВід 14 років
Довжина у зібраному вигляді103 мм
Ширина у зібраному вигляді35 мм
Висота у зібраному вигляді50 мм
Комплектація іграшкиЛокомотив
СтанНовий
ВиробникRTM
Користувальницькі характеристики
ОсобливостіСтендова модель
Матеріал виготовленнясмола
Інформація для замовлення
  • Ціна: 4 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner