Збірна модель трамвайного вагона КТМ5М3, масштабу 1/87, H0
Для аматорів вітчизняної тематики прекрасний подарунок в чудовим якості.
Високий рівень деталірування. В точности виготовлена геометрія кузова, пропрацьовані корпусу двигунів у наборі фототравлення, декаль
Коротка історія створення
КТМ-5М3 ( 71-605 Відповідно до єдиної нумерації вагонів) — радянський и російський високопидлоговий чотириосний односторонний трамвайний вагон. Перші прототипи цього трамвайного вагона були побудовані в 1963 року на Усть-катавському вагонобудівному заводі імені Кирова (УКВЗ), а серійне виробництво тривало з 1969 по 1992 . Ця модель трамвайних вагонів виробництва УКВЗ більш відома під назвою «КТМ-5М3» , яка була офіційною до липня 1976 р. до моменту, коли в СРСР була введена єдина нумерація типів рухомого складу для трамвая та метро .Абревіатура «КТМ» за однією з версій позначила «Кировський трамвай моторний», за назвою завод-виробника. Після 1976 абревіатурою «КТМ» неофіціально називали і називають усі наступні серійні зразки продукції УКВЗ: трамвайні вагони типів 71-608, 71-619А і 71-623 (відповідно, КТМ-8, КТМ-19 і КТМ-23).
Всього було побудовано понад 14 000 вагонів КТМ-5М, КТМ-5М3, 71-605, 71-605У та 71-605А всіх модифікацій, що дало змогу їм стати найбільш масовою моделлю трамвайного вагона у світі. З 1969 і досі вони працюють з пасажирами в багатьох трамвайних господарствах Росії, України, Білорусі, Казахстану, а також у Латвії (Даугалпілс) — 1 вагон, і є єдиним типом вагонів у деяких містах (наприклад, у Мозирі). Конструкція вагона досить дешева, проста й технологічна, проте має низку вад, найсерйозніших із яких є мала механічна міцність корпусу та тривалий термін експлуатації.
Міста, у яких експлуатуються КТМ-5:
- Росія: Ангарська , Ачинск , Бійск , Волосток , Волський , Златоуст , Іркутськ , Красноярск , Комсомільск-на-Амуре , Краснотурьянськ , Кекеро , Червонодар , Коломна , Липецк , Магнітогорськ , Нижній Тагіл , Нижній Новгород , Новачок , Набережні Челни , Новотрик , Новосибірськ , Нижньокамся ,Омск , Орск , Осінники , Прокопійск , Перм , Змоленськ , Старий Оскол , Салават , Саратів , Таганріг , Усть-Каменогорск , Томск , Усть-ілімськ , Усолє-Сибірське, Улан-Уде , Хабаровськ , Череповець , Челябінськ , Ярославль
- Україна:Авдеївка , Горловка , Дніпро , Каменське , Єнкієво , Костянтівка , Конотоп , Кривий Рог , Маріополь , Ніколаєв
- Білорусь:Вітибск , Мозир , Новачок
- Казахстан:Павлодар , Темордату
- Латвія:Даугалілпілс
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип | Залізниця |
Вікова група | Від 14 років |
Довжина у зібраному вигляді | 180 мм |
Ширина у зібраному вигляді | 35 мм |
Висота у зібраному вигляді | 60 мм |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Виробник | Дрібносерійне проводство |
Особливості | Стендова модель |
Матеріал виготовлення | смола |
- Ціна: 2 000 ₴