Збірна модель пасажирського електровозу серії ЧС2, масштабу 1:87
Для поповнення колекції шанувальникам вітчизняної тематики залізниць.
Ті, хто люблять Чохоловські електровози, ця модель чудово підійде для поповнення колекції.
До комплекту входить кузов, набір ізоляторів, рама, боковини візків, декаль і набір фототравлення.
Пантографи до набору не входять, але під час купівлі цієї моделі йдуть за додатковою знижкою
Історія прототипу
Пасажирський односекційний шестивісний електровоз постійного струму, який Будувався на підприємстві ⁇ koda з 1958 по 1973 рік для залізних доріг Радянського Союзу.
Евотрози ЧС2, які вирушили на залізниці СРСР, спочатку почали обслуговувати пасажирські потяги на лініях лотока — Харків — Іловайск (Московська, Південна та Донецька дороги), 125 — Ленінград (Октябрьська залізниця), а після насичення електровозами цих напрямів електровози з'явилися й на інших напрямках. Електровози стали обслуговувати напрями: Датазань — Куйшів — Курган (Московська, Куйбишевська, південно-Уральська дороги), 57 — Александров — Ярославль — Данілов (Московська та Північна дороги), 350 — Сухініки, Вест — В'язьма, 59 — Володимир (Московська та Горьковська дороги).
Електровози ЧС2 також стежили на Свердловську, Придниру, Західно-Сибірську залізницю.
За свій зовнішній вигляд отримав прізвисько «Чебурашка»
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип | Залізниця |
Вікова група | Від 14 років |
Довжина у зібраному вигляді | 200 мм |
Ширина у зібраному вигляді | 35 мм |
Висота у зібраному вигляді | 65 мм |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Виробник | Дрібносерійне проводство |
Особливості | Стендова модель |
Матеріал виготовлення | смола |
- Ціна: 6 000 ₴