ROCO 73794 Модель локомотива двосекційний тепловоз 2М62-0066, масштабу 1/87
Diesel locomotive 2M62, RZD
2-секційна модель одна з найочікуваніших і найцікавіших моделей серед колекціонерів або просто шанувальників
Двигуни з маховиком встановлені в кожній секції, вони передають зусилля на всі шість осей.
Світлодіодне біле та червоне світло залежно від напрямку руху.Счепки з шахтою NEM 362.
Встановлено роз'єм NEM 652 Plux22 для встановлення цифрового декодера.
Довжина однієї секції становить 202 мм. Епоха: V
Коротка історія про прототип:
Теплози серії М62, двосекційний варіант 2М62 є одним із найвитонченіших і найцікавіших локомотивів серед людей, які захоплюються залізнични транспортом і моделізом. Може Вам доводилося чути слово "МАШКА", "МАХА", це все про цей локомотив. Кілька слів про те, як він створювався:
Шестиосні вантажні тепловози М62 стали першими магістральними тепловозами, що постачаються СРСР на експорт. Відповідно до рекомендацій Ради економічного взаємодопомоги (СЕВ) було прийняте рішення, що будівництво магістральних тепловозів для країн СЕН має проводитися на заводах СРСР. Тому, коли виникла потреба введення тепловозної тяги на залізних дорогах Венгерської Народної Республіки, вітчизняних конструкторів довелося проєктувати менш потужними й більш л'якими тепловозами, ніж випускаються в нашій країні тепловози серії ТЭ10. Роботи по проєктуванням і виготовленню тепловозів виконаєлися Луганським теплозбудливому заводом. Завод спроєктував шестиосний тепловоз, якому по бажанням Угорських залізних доріг, була присвоєна серія М62.
Після отримання позитивних результатів випробувань та експлуатації в період 1965-1988 рр. Луганський завод Будував локомотиви, не тільки для Угорщині, але и для інших країн, мають колію 1.435 мм. Для Польші (серія ST44), ГДР (V120), ЧССР (Т679.1), КНДР (К62), на Кубу (М62К).
1976 року налався випуск 2-секційного тепловозу 2М62, який насамперед призначався для заміни локомотивів ТЕ3 тепловоз, який відповідав потужності цього тепловозу
Основною відмінністю секцій тепловозів 2М62 від тепловозів М62 було брак другої кабіни машиніста та використання приміщення як тамбура для проходу в сусідню секцію.
протопить моделі співвідповідає першим номерам випуску, які дуже схожі на односекційні локомотиви , а саме з харизматичним округлим кулеметом.
Тепловози серії 2М62 екплуатувалися на багатьох залізницях і депо України. У депо Тернополя, Львів, Ковіль,Корошия, Чернігів, Жмеринка, Гречани та багато інших.
Основні | |
---|---|
Вага | 1600 г |
Виробник | Roco |
Висота | 65 мм |
Ширина | 35 мм |
Країна виробник | Австрія |
Довжина | 404 мм |
Масштаб моделі | 1:87 |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Дитяча залізниця |
- Ціна: 14 500 ₴