Збірна модель пасажирського електровозу ЧС8, масштабу 1/87, колія 16.5 мм
Для аматорів вітчизняних залізних доріг прекрасний подарунок в чудовим якості.
Високий рівень деталірування. В точности виготовлена геометрія Кузова, вироблено тележки з точною деталізацією опорних пружина, колеса спицьовані,
Також в наборі фототравлення з поручнями, номерними табличками.
Модель стендова, Увага! пантографи до комплекту не входять!
Загальні відомості про прототип
Випуск
Для роботи на постійному струмі на заводі koda був спроєктований електровоз ЧС7 (заводське позначення серії 82E), а для роботи на змінному — ЧС8 (заводське позначення серії 81E) (151]. Ці електровози були чималою мірою уніфіковані за конструкцією механічної частини, а електрообладнання для них було подальшим розвитком обладнання, що застосовується на шестиосних електровозах ЧС2Т і ЧС4Т відповідно [1].
На початку 1983 року завод koda виготовив перший досвідчений восьмисний пасажирський електровоз змінного струму ЧС8-001 (заводський тип 81E0), який почав заводську серію 81E. В тому ж році був випущений другий досвідчений локомотив того ж типу — ЧС8-002. Вони мали безліч відмінностей від серійних машин — зокрема на пультах машиніста для вказівки позицій перемикача щаблів були встановлені по два сельсини зі стрілками (як на електровозах ЧС4 і ЧС4Т), на серійних електровозах замінені на електронні світлодіодні покажчики [1]. Електровози 81E0 пізніше були фактично переобладнані в 81E2
1987 року були побудовані ще 30 електровозів ЧС8 (тип 81E1), а 1989 року — останні 50 (тип 81E2). Останній електровоз із номером 082 вирізнявся від попередників застосуванням як токоприймачі асиметричні напівпантографи й отримав заводський тип 81E2m, згодом напівпантографи були замінені стандартними пантографами [1].
Загальні відомості
Електровози ЧС8 призначені для водіння швидких пасажирських поїздів дальнього слідування на найбільш завантажених пасажирськопотоком залізничних лініях колії 1520 мм, електрифікованих змінним струмом напруги 25 кВ
Електровоз ЧС8 має конструктивний аналог для ліній постійного струму напруги 3 кВ — ЧС7, який за конструкцією механічної частини та зовні практично не відрізняється від ЧС8 (за винятком розташування вікон, конструкції кришкового обладнання та кілька більшої довжини кузова та рам візок)
На відміну від електровозів ЧС200/ЧС6, на базі яких вони були створені, ЧС8 і ЧС7 здебільшого орієнтовані на водіння довших важкових пасажирських сумішей, але з меншими швидкостями.
В Україні приписані в депо Київ Пасажирський
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип | Залізниця |
Вікова група | Від 14 років |
Довжина у зібраному вигляді | 390 мм |
Ширина у зібраному вигляді | 35 мм |
Висота у зібраному вигляді | 65 мм |
Комплектація іграшки | Локомотив |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Виробник | Дрібносерійне проводство |
Особливості | Стендова модель |
Матеріал виготовлення | смола |
- Ціна: 7 500 ₴