Кошик
77 відгуків
Интернет магазин моделей железных дорог - MelnykModels.com.ua
+380506488411

Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0

  • В наявності 6 од.
  • Код: 87009

2 450 грн.

+380506488411
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0
Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0В наявності 6 од.
2 450 грн.
+380506488411
Купити

Опис

Збірна модель маневрового локомотива серії ТГМ23, масштабу 1/87, H0

Вітаю друзі !
Готові запропонувати новинку у вітчизняній залізничної тематики.
маневровий локомотив не замінима модель для поповнення колекції або доповнення до макету !

Повний набір щоб зібрати стендову модель, комплект фототравлення.

На основному фото модель в зібраному і покрашеном вигляді одним із покупцем за що йому спасибі !
 

 

Коротка історія про прототипі і модифікаціях

Маневровий Тепловоз призначений для роботи на під'їзних залізничних коліях промислових підприємств і будов, а також для виконання маневрової роботи.

Народження локомотива почалося на Муромском заводі ім. Ф. Е. Дзержинського в 1960 р. прототип тепловоза створений на базі тепловозаТГМ1. У нового тепловоза збережені кузов капотного типу, листова рама, колеса діаметром 1050 мм, а шатунний привід від відбійного валу розташований між колісними парами.
На тепловозі встановлений дванадцятициліндровий чотиритактний дизельний V-подібний, дизель 1Д12Н-500 з газотурбінним наддувом; дизель має такі ж розміри циліндрів і хід поршня, як і на тепловозі ТГМ21, але його потужність при швидкості обертання вала 1500 об/хв становить 500 л. с.
Тепловоз в службовому стані важить без баласту 39 тз, з баластом — 44 тз.
Кузов тепловоза виконаний у вигляді двох капотів і розташованої між ними кабіною машиніста. Рама тепловоза виготовлена зі сталевих листів товщиною 25 мм, листи пов'язані кінцевими стяжними ящиками і поперечними кріпленнями. Рама спирається через десятилистовые ресори; ресорне підвішування індивідуальне . Колісні пари бандажної типу з противагами і пальцями для спарников. Діаметр нових коліс 1050 мм. Відбійний вал на відміну від тепловозів ТГМ1 розташований між першою і другою колісними парами. Гальмування одностороннє, є тільки один гальмівний циліндр. Довжина тепловоза по осях автозчеплень 8920 мм, загальна колісна база 3600 мм

У процесі випуску тепловозів вводилися окремі зміни вузлів. Починаючи з 1969 р. дещо змінено тракт випускних газів і у зв'язку з цим знятий кожух глушника з верхньої частини переднього капота. Деякий час на тепловози ставили девятилистовые ресори, а потім в 1970 р. знову повернулися до десятилистовым. З 1972 р. на тепловозах почали ставити двоциліндрові компресори ПК-17М. З тепловоза №170 пара зубчастих коліс 45:67 з модулем 6 замінена на пару коліс 39:57 з модулем 7 мм; з тепловоза №215 колеса підвищувального редуктора з передаточним відношенням 72:52 замінені парою 70:54.

Гідродинамічна передача з автоматичним перемиканням ступенів дозволяє при рушанні з місця реалізувати велику силу тяги і допускає тривалу роботу при малих швидкостях, що особливо важливо для маневрових і промислових тепловозів.

Кабіна машиніста обладнана двома пультами управління і має гарну звукову ізоляцію.

 

Модифікації
ТГМ23А
Істотні відмінності від серійних тепловозів мали виготовлені заводом у 1969 р. два досвідчених тепловоза, позначені ТГМ23А-001 і ТГМ23А-002. На цих тепловозах були встановлені модернізовані дизелі 1Д12Н-500М, мали, порівняно з дизелем 1Д12Н-500, більш високий тиск наддуву і ряд змін у конструкції. У гидропередаче були застосовані два гідроапарата замість трьох, були використані реверс - режимні механізми нової конструкції. Ще по одному тепловозу серії ТГМ23А Їм також присвоєно порядкові номери 001 і 002, але вони мали принципові відмінності від тепловозів споруди 1969 р.: дизельмощностью 400 л. с., іншу гидропередачу, змінену конструкцію кузова з буферними ліхтарями, вмонтованими в торцеві частини капотів, і повністю перекомпонованную конструкцію холодильника з бічним розміщенням радіаторів охолодження і жалюзі.

ТГМ23Б
Відрізнявся менш потужним дизелем без наддуву більш м'яким рессорным підвішуванням і рядом змін в системі охолодження. Гидропередача залишилася колишня, використовувана на ТГМ23. Вже в ході випуску ТГМ23Б була змінена конструкція рами.

Тепловози серії ТГМ23Б випускалися з 1973 по 1985 рр., всього було випущено близько 3400 примірників

ТГМ23БЭ
Експортний варіант тепловоза. Відомо про двох таких машинах (номери 009 та 010), поставлених в Німеччину (Вустермарк), де вони були позначені як TGM23B

ТГМ23В
Від початкової серії ці тепловози відрізнялися дизелем, генератором і акумуляторною батареєю. Тепловози серії ТГМ23В будувалися з 1982 року по 1991 рік включно. У 1985 році був випущений досвідчений варіант тепловоза ТГМ23В з гидропередачей, що має два гідротрансформатора з загальним турбінним валом. Всього було виготовлено 2667 примірників

ТГМ23Д
Подальший розвиток ТГМ23В, випуск якого припинили в червні 1991 року. На тепловозі застосована гідродинамічна передача з автоматичним перемиканням ступенів дозволяє при рушанні з місця реалізувати велику силу тяги і робить можливою більш тривалу роботу на малих швидкостях, що особливо важливо для маневрових і промислових тепловозів. Кабіна машиніста обладнана двома пультами управління і має гарну звукову ізоляцію. С начала выпуска тепловоз имел служебный вес такой же как и в его предшественника ТГМ23В — 48 тонн, но с № 212 на тепловозе применили служебный вес как в ТГМ23Б — 44 тонны, это обозначилось на серии, прежде всего на тепловозе стали писать уже не ТГМ23Д48, а ТГМ23Д44. Именно с таким весом тепловоз производится малыми партиями и по сей день, в феврале 2014 года тепловоз с № 0523 отправлен в Казахстан

ТГМ23Дг
Різновид ТГМ23Д з двигуном КамАЗ-820.63-320, розрахованим на газове паливо (норма ЄВРО-4). Запас газу на тепловозі зберігається в спеціальному газобалонному обладнанні. Заявлені витрати на паливо на 30% нижче у порівнянні з дизельним; розрахункове зниження викиду шкідливих речовин в атмосферу в 2...2,5 рази

 

 

 

Характеристики

Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
ТипЗалізниця
Вікова група  Від 14 років
Довжина у зібраному вигляді103 мм
Ширина у зібраному вигляді35 мм
Висота у зібраному вигляді50 мм
Комплектація іграшкиЛокомотив
СтанНове
Користувальницькі характеристики
ВиробникДрібносерійне проводство
ОсобливостіСтендова модель
Матеріал виготовленнясмола

Інформація для замовлення

  • Ціна: 2 450 грн.