Паровоз серії class 736, аналог вітчизняного Ша (Шарик), DCC, роз'єм Plux22 масштабу Н0 (1/87), Roco 73044
12 000 ₴
- Немає в наявності
- Код: Roco 73044
Паровоз серії class 736, аналог вітчизняного Ш (Шарик), DCC, роз'єм Plux22 масштабу Н0 (1/87), Roco 73044
73044 - Steam locomotive class 736, FS
Пропонуємо новинку 2020 року від компанії Roco!
Модель буде цікава для нашого шанувальника залізниць, оригінал моделі приладдя Італійських жд. За допомогою всього лише наклейки декалей можна перетворити модель на радість для очей))))
Модель є в спеціальному боксі
Модель дуже деталізована з безліччю накладними частями. Мотор із маховиком, світлодіодна підсвітка,
Інтерфейс PluX22 для розміщення цифрового декодера. Фари змінюються залежно від напрямку руху, червоний габаритний вогонь
І звісно, трохи історії
Під час Другої світової війни за кордоном з'явилася низка паровозів, які будуються з мінімальним застосуванням бронзи, легованих сталей тощо. Такі локомотиви отримали назву «війних паровозів» або «паровозів без розкоші». Однак із назви не треба розуміти, що це були недостатньо надійні локомотиви. Навпаки, вони являють собою паровози простої, але міцної конструкції з вільнішими допусками на ремонт і надійно працюють деталями, що й потрібно було для інтенсивного використання в умовах військового часу. К «паровозам без розкоші» Керувало і спроєктоване на замовлення уряд США паровози типу 1-4-0 (2-8-0) S160. За умовою проєктування вони мали мати такі розміри, які давали б їм змогу працювати на будь-якій залізній дорозі світу та вписуватися в найзаселеніший габарит, який назвався в ті роки "нульовим".
Прототипом цих паровозів були паровози типу 1-4-1, побудовані США 1918 р. для французьких залізних доріг, де вони працювали цілком задовільно.
Паровози типу 1-4-0 випускалися впродовж жовтня — грудня 1943 р. заводами Балсун і Американської локомотивобудівної компанії (АЛКО). Локомотиви дістали зазначений ЕЧВНІб серії ША: до букви Ш, що раніше використавшися для позначення паровозів типу 1-4-0, був доданий індекс "А", що означає "американський". Завод Балсун побудував 90 паровозів серії ha (No 1-90), завод АЛКО — 110 паровозів (No 91-200).
Паровози серії ША талувалися зі США до Радянського Союзу через Владостійкий, Мурманський і Молотівський (приблизно Архангельська) порти, звідки транспортувалися на Московський залізничний вузол. До 1 січня 1944 р., до портів було доставлено 44 паровози, а до 1 липня 1944 р. ще 149. Шість паровозів під час морського транспортування затонули (N 52-55, 69 і 70), а один (N 13) залишався в США для роботи на колеї 1524 мм до 1946 р.
Спочатку велика частина паровозів серії ША надійшла на Жовтьську залізницю, для обслуговування вантажних поїздів на лініїезпевдя — Ленінград. На цій дорозі вони працювали до 1947 р. Крім Жовтобряської дороги, паровози експлуатувалися на Білоруській (депо Гомель), Північній, Естонській та Казанської залізниць. 1957 р. 50 паровозів були перероблені для роботи на колеї 1067 мм південно-Сахалінської залізниці, де вони отримали позначення ШК.
Ось такими були паровози ША на дорогах СРСР дивіться на прикріплені фото
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roco |
Країна виробник | Австрія |
Вікова група | Від 14 років |
Довжина у зібраному вигляді | 211 мм |
Ширина у зібраному вигляді | 36 мм |
Висота у зібраному вигляді | 50 мм |
Особливості | Світлові ефекти |
Матеріал виготовлення | Метал, Пластик |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Локомотив |
Тип харчування | рейкова ланцюг |
- Ціна: 12 000 ₴