Кошик
335 відгуків
+380 (50) 648-84-11
Інтернет магазин моделей дитячих залізниць - MelnykModels.com.ua
Кошик

Збірна модель пасажирського електровозу серії ЧС4, масштабу 1/87,H0

6 000 ₴

  • В наявності 1 од.
  • Код: ЧС4
Збірна модель пасажирського електровозу серії ЧС4, масштабу 1/87,H0
Збірна модель пасажирського електровозу серії ЧС4, масштабу 1/87,H0В наявності 1 од.
6 000 ₴
+380 (50) 648-84-11
Рабочий
+380 (50) 648-84-11
Рабочий
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Збірна модель пасажирського електровозу серії ЧС4, масштабу 1/87, H0, колією 16.5 мм.

Для аматорів  вітчизняних залізних доріг прекрасний подарунок електровоз змінного струму серії ЧС4.

Модель відповідає серії 52Е3, з номерів десь всередині 70-х і до 160 хх номерів. А якщо робити 52Е4 або 52Е5, на яких Ставлявся компресор К2, а не К1, там є зміни в трубопроводах на даху, холодильник та іншої форми ніжки резервуарів.Так само невеликі зміни по задній стінці кабіни.

До комплекту входить усе, що потрібно для створення стендової моделі, тільки пантографи, продаються окремо!

у комплекті докладна інструкція, зі збирання та встановлення деталей на кузов.

Трохи короткої історії про прототип

 1962 року, на замовлення CовНарХоза СРСР, народне підприємство koda, також відоме тоді як Пльзеньський завод ним. В. І. Оленина (міст Пльзень, Чохословакія) почали до розроблення та проєктування шестисового електровозу змінного струму для залізних дорог СССР. 1963 року був побудований перший досвідчений електровоз S 699.001 (32E) що став основою будівництва електровозів змінного струму ЧС4 (52Е). Наприкінці 1965 року до Радянського Союзу для випробувань у депо Кавказька прибув перший шестиосьовий пасажирський електровоз серії ЧС4-001, із заводським позначенням типу 52E0. В експлуатацію електровози цієї серії зробили в депо Киров, Зрістів-Главний, Бронськ-2, Розош, Київ-Пасажирський.
Рама електровоза фермно-розторочної конструкції, обшивка кузова та кабіни машиніста виготовлена з склопластику. Неабиякі розміри лобового скла, характерні обриси скла прожектора та буферних ліхтарів, округлі обводи склопластикової обшивки створювали неповторний вигляд електровозу. Автор дизайну — чеський дизайнер Отакар Диблик

Електровози ЧС4 з номерами з 002 по 011 (тип 52Е1), виготовлені 1965 року з урахуванням внесення необхідних змін у конструкцію за результатами експлуатації досвідченого електровозу, зробили на роботу в депо Кавказька. На цих електровозах було передбачено реостатнє гальмування, розраховане на максимальну потужність 3000 кВт. На електровозі ЧС4-002 1966 року були проведені міцні випробування, на ЧС4-003 — тягово-енергетичні випробування, на ЧС4-004 — випробування щодо впливу на шлях.

Електровози з номерами з 012 (від 52Е2 до 52Е5) виготовляли вже без неефективних реостатевих гальм. Крім того, на електровозах було змінено планування, система вентиляції, конструкція шкворневих вузлів і окремих деталей механічної частини. Електровозам із номерами від 012 до 061 присвоєний тип 52Е2, від 062 до 160 — 52Е3, від 162 до 211 — 52Е4, від 212 до 231 — 52Е5.

Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
ТипЗалізниця
Вікова групаВід 14 років
Довжина у зібраному вигляді214 мм
Ширина у зібраному вигляді35 мм
Висота у зібраному вигляді65 мм
Комплектація іграшкиЛокомотив
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
ВиробникДрібносерійне проводство
ОсобливостіСтендова модель
Матеріал виготовленнясмола
Інформація для замовлення
  • Ціна: 6 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner