Модель великого паровоза серії BR50, приналежності DR, масштаб H0 1:87
Dampflok Schlepptenderlok BR 052 440-5
Цікавий паровоз буде цікавим аматорам, колекціонерам і просто для тих, хто починає Будувати свою першу залізницю.
Модель робоча в коробці з накладними деталями.
Паровоз один з найбільш масових масових який пішов на СЖ. Паровози обслуговували 1435 мм прикордонні станції, де проходили перевал вантажів.
У серпні 1946 р., спеціально створені на цьому майстерню в Уніче. Переїздка була зрушенням бандажу на ободі та зсувом колісних центрів з осей. Первою модернізацією була... встановлення контрольних проб, які у 52-й серії відсутні. Потім до переробки приступили ремонтні фабрики Станіслав (Івано-Франковськ), Львова, Кенігсберг (Калінінград), Вільнюс, Ліпея, Дауґаврілс і Талін.
У багатьох депо паровози ТеЕ використовувалися в пасажирському русі. Вони вели швидкісні, пасажирські та приміські поїзди. При нагоні запізнення перевищували конструктивну швидкість 80 км/год. Під час безпарного ходу йшли « під сто».
Треба згадати пари з конденсацією. Три ТЕ працювали як стаціонарні установки на пропарачній станції Одеса-сортировка. Десять інших, які переробилися в звичайні, працювали на Одесській та Південно-Західній дорогах, відмовляючись паровок про "Ганси" і "фрау" в чудових степенях.
На СЖ кольори вантажних паровоз прийнято чорний. Колір фарбування листків і брусків, колісних центрів - червоний, бандажей - білий. Обвід: будка, циліндри, тендер прямокутного перерізу - білий; півкруглого - без обводки.
Колекція була добре відома, залежала від бажань і смаків старшого машиніста. Навіть у промисловому ремонті за бажанням « старшого» можливо було відступити від правил. В процесі експлуатації - тим більше. Бригади намагалися надати своєму паровозі гарний вигляд.
Площа і сходи під будкою були червоними або білими, що чітко видно на старих фото при порівнянні з яскравістю матрини бандажів. Обводка на циліндрах могла взагалі не бути. Передні дверцята малювали червону п’ятиконельну зірку з білою обводкою. Усе, нанесене на будку, — біле. Ініціали залізних доріг є довільними розмірами й скороченням. Часто підкріпляли металеві герби, зняті з пасажирських вагонів. Обводка могла бути несподівано червоною. Літери Літери і номер — визначені на кресленнях шрифтом, але зустрічався і строгий (простий) шрифт. На дорогах Прибалтики, а також трафарет - металевий набраний на металевому смугі, який у свою чергу кріпився гвинтами до стінки будки.
Слід зазначити, що в пасажирському русі працювало багато машин TE чорного кольору, але бригади намагалися зробити це своїми руками. Відтінки відповідають батьківським. Рідкісні машини були світліші або темніші від звичайних.
"Пассажирські" ТЕ з'єднувалися тільки зі сферичними тендерами, які мали телематеріальну конструкцію та солідний об'єм водяного бака.
Зараз можна з упевненістю назвати близько 30 паровоз зеленого кольору:
Зелені паровози були в депо Ніколаїв, помошана, Христиновака. Овруч, Медведево і в перевертному депо Луга. ТЕ-158 частково зелений, 5670 і 6203 - як не дивно вантажні « компомолики», а 3488 - « нефтянка» з промисловості. Швидко і ефективно фарбували зелені паровози доріг Західної України: тільки бічні стінки будки. Так, з зеленим "лицем" і прибув ТЕ-7477 в Донецький Сованархоз. На Львова у 5312 і 7185 якісь економні бавовни помазували зеленим фарбою лише шкірки компаунд-ососів! В Королеві або Черняховську будка Те-7755 стала синім з жовтими написами.
Тепер трохи про паровоз ТЕ блакитного кольору. У депо Одеса-товарна таким No5597 прибув з Брест-Литовською. Пасажирська «комсомолка» No7345 депо Дно в блакитний колір була пофарбована бригадою. За неперевіреними даними блакитного кольору, у депо Резекуні було No2130. Згідно з розповідями машиністів, синім кольором був автомобіль No1428 у депо Калінковічі. У Вітібську був темно-синій паровоз, але номер неточений - можливо 7133.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roco |
Країна виробник | Австрія |
Вікова група | Від 14 років |
Матеріал виготовлення | Метал, Пластик |
Стан | Вживані |
Довжина у зібраному вигляді | 270 мм |
Ширина у зібраному вигляді | 35 мм |
Висота у зібраному вигляді | 65 мм |
Масштаб моделі | 1:87 |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Дитяча залізниця |
Комплектація іграшки | Локомотив |
Тип харчування | рейкова ланцюг |
- Ціна: 16 500 ₴